ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

نتایج نهایی کد ۱۹ آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۰۲۹۹۶
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
نتایج نهایی کد ۱۹ آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟
مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با تشریح آخرین وضعیت بررسی پرونده افرادی که در آزمون استخدامی این وزارتخانه کد ۱۹ دریافت کرده‌اند، گفت: بیشترین بحث ما درباره ۷ بند ماده ۲ قانون گزینش است.

به گزارش شهرآرانیوز با اعلام نتایج آزمون استخدام آموزگار و دبیری آموزش و پرورش، در کارنامه برخی افراد کد ۱۹ درج شده است.

افرادی که در کارنامه آن‌ها کد ۱۹ درج شده است، صلاحیت علمی را کسب کرده‌اند، اما توسط گزینش تأیید نشده‌اند و مجدد باید بررسی شوند.

سید حسین داود الموسوی مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش درباره بررسی پرونده افرادی که در کارنامه آن‌ها کد ۱۹ درج شده است، به تسنیم گفت: فرایند تجدیدنظر گزینش چند مرحله دارد. نخست، تجدید نظر توسط هسته‌های گزینش و مرحله دوم، تجدید نظر توسط هیئت مرکزی گزینش که در صورت عدم تأیید فرد در این دو مرحله او می‌تواند به دیوان عدالت اداری شکایت کند.

وی افزود: فرآیند بررسی کد ۱۹ در آزمون آموزگاری به اتمام رسیده است و تمام افراد مرحله اول تجدید نظر را در هسته‌های گزینش طی کرده و نتیجه به آن‌ها اعلام شده است، تلاش کردیم تا حد امکان، پذیرش داشته باشیم و اگر فرد با ضوابط و قوانین اختلاف زیاد نداشته باشد، او را تأیید کردیم، اما برخی اختلاف امتیاز بسیاری داشتند که قبولی آن‌ها دشوار است.

مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: نتیجه بررسی مجدد گزینش آزمون آموزگاری به همه افراد اطلاع‌رسانی شده است و اگر فردی هنوز از نتیجه مطلع نیست، از هسته گزینش وضعیت خود را پیگیری کند. اگر فرد توسط هیئت مرکزی گزینش تأیید شده باشد، پرونده او در فرآیند امور اداری قرار گرفته و به سازمان سنجش ارسال می‌شود و یک تا دو ماه زمان نیاز دارد، پس از آن فرد می‌تواند به عنوان معلم فعالیت خود را آغاز کند، اما اینکه کار او امسال یا سال تحصیلی آینده آغاز شود در اختیار امور اداری است، برخی مناطق هنوز به معلم نیاز دارند بنابراین می‌توانند افراد تأیید شده را امسال جذب کنند.

وی افزود: بررسی پرونده افراد دارای کد ۱۹، آزمون دبیری در حال انجام است و بخش زیادی از فرآیند طی شده که تا اواسط دی ماه به اتمام می‌رسد، اگر افراد توسط هسته گزینش رد شوند باید درخواست ورود به مرحله دوم تجدید نظر را ثبت کنند تا پرونده آن‌ها توسط هیئت مرکزی گزینش بررسی شود.

الموسوی با شاره به اینکه هیئت مرکزی گزینش، سه عضو دارد، متذکر شد: نماینده سازمان اداری واستخدامی، نماینده هیئت عالی گزینش و نماینده وزیر آموزش و پرورش در این هیئت حضور دارند که رأی نهایی را درباره پرونده‌ها اعلام می‌کنند.

مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش درباره عمده دلایل رصد صلاحیت افراد بیان کرد: بیشترین بحث بر اساس ماده ۲ قانون گزینش است که هفت بند داشته و شرایط عمومی را اعلام کرده است.

۷ بند اعلام شده در ماده ۲ قانون گزینش کشور بدین شرح است:

۱. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۲. التزام عملی به احکام اسلام.
۳. اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی.
۴. عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق.
۵. عدم سابقه وابستگی تشکیلاتی، هواداری از احزاب و سازمان‌ها و گروه‌هایی که غیر قانونی بودن آن‌ها از طرف مقامات صالحه اعلام شده و یا می‌شود مگر آنکه توبه ایشان احراز شود.
۶. عدم سابقه محکومیت کیفری مؤثر.
۷. عدم اعتیاد به مواد مخدر

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->